Sunday, January 9, 2011

为什么? T^T

Posted by Joellie ジョエル at 1/09/2011 03:26:00 PM
jz came bak from church~ hmm... wat a tired day.. worship till lost voice~ =X
haih... hw cum bak from church still feel unhappy still feel down 1??

为什么最近他好象避开我这样的? 是我敏感想太多还是事实上他真的避开我? 以前每天他总是得空得空就会来kacau我的.. 虽然有时很无聊很废.. 但是起码他都有找我聊天啦...
怎么这几天好象消失了这样的? 到底发生什么事呢? 他有新的人陪他了? 不在需要我了? =(
可能真的习惯了他得空得空的weeiiii.. woooii.. 我.. 突然静了.. 真的有点不惯... haih...

在想着这个我该不该回去呢.. 回去.. 怕的是他不睬我了.. lord.. pls give me the ans... T^T

go nap awhile lu.. dun1 thk abt it jor.. appear offline at both fb n msn..

0 comments on "为什么? T^T"

Post a Comment

 

✿..✿Jღєℓℓɨє ɑќɑ Mღusє Mღusє✿..✿ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez